Відключення споживачів, що мають заборгованість

З 20 серпня 2021 року згідно п. 12 31 Закону України № 1657-IX знято мораторій на відключення споживачів комунальних послуг, що мають заборгованість.

На жаль, є споживачі, які систематично не сплачують за послуги і накопичують борги. Ми завжди відкриті до співпраці зі споживачами, навіть тими, які заборгували нам дуже суттєві суми. Зокрема, ми пропонуємо реструктуризувати борг, звернувшись в бухгалтерію КП “Горянин” за адресою: Київська область, Бориспільський район, с. Мартусівка, вул. Бориспільська, 2 (другий поверх). Але у випадках, коли споживачі не йдуть на діалог і стають злісними неплатниками, ми вимушені вдаватись до більш суворих заходів.

Відключення від послуги водопостачання та водовідведення є одним із методів роботи з боржниками, до якого КП “Горянин” вдається в крайньому випадку. Тільки якщо боржники систематично не сплачують за послуги і взагалі не йдуть на діалог, КП “Горянин” змушений припинити постачання послуги. Відключенню від послуги водопостачання та водовідведення завжди передують офіційні попередження, де боржникові пропонують врегулювати ситуацію.

Відновлення водопостачання та водовідведення є платною послугою, тому закликаємо споживачів, які мають заборгованість, найближчим часом погасити її або укласти договір реструктуризації. Щоб укласти договір реструктуризації боргу, можна звернутись до бухгалтерії, зв’язатись з нами за телефоном +380 (95) 613-00-24 чи написати нам на електронну адресу: gorynin5@ukr.net.

Разом з тим, ми щиро дякуємо споживачам, які вчасно оплачують спожиті послуги. Ці кошти дозволяють нам забезпечувати безперервні процеси з підготовки питної води, очищення стоків, ремонту мереж та обслуговування обладнання.